Skip to content Skip to footer

DGS Team volgt volop opleidingen in 2024

opleidingen,laadpalen,thuisbatterijen,investeren,klanten,service,zonnepanelen

Investeren in opleidingen voor het ganse DGS team om jou als klant nog beter van dienst te kunnen zijn.

We streven ernaar om elke klant de best mogelijke service te bieden. Daardoor investeren we voortdurend in de ontwikkeling van onze medewerkers en ons team.

Opleidingen als sleutel tot succes

We geloven dat goed opgeleide medewerkers de sleutel zijn tot een optimale klantenservice. Door ons team te trainen in productkennis, technische vaardigheden en algemene klantenservicevaardigheden, kunnen we hen de tools en expertise geven die ze nodig hebben om jou als klant zo goed mogelijk te helpen. Flexibel en zelfstandig te kunnen werken en jouw installatie zo perfect mogelijk te plaatsen.

De opleidingen kunnen gaan van :

EHBO,techniekers,installatie,veiligheid,DGS,zonnepanelen,thuisbatterij
  • Producttrainingen: Zodat onze medewerkers alles weten over onze producten en diensten en deze optimaal kunnen aanbevelen aan klanten.  
  • Technische vaardigheden: Om onze medewerkers te helpen technische problemen snel en efficiënt op te lossenlaadpalen,airco,offerte,prijs,installatie,DGS,Baal,Aarschot
  • Klantenservicevaardigheden: Om onze medewerkers te leren hoe ze op een professionele, vriendelijke en behulpzame manier met klanten kunnen communiceren.

Investeren in de toekomst
Door te investeren in de opleidingen van onze medewerkers, investeren we in de toekomst van ons bedrijf en ons goed opgeleid team dat zelfstandig en flexibel kan werken naar onze klanten toe.  

Recent hebben Wim en het team opleidingen gevolgd van Enphase, Wallbox, Zaptec, Evonity laadpalen. EHBO basis, BA5 cursus, … 

Kristel volgt dan weer maandelijks opleidingen bij VOKA ivm online marketing, AI, .. om op de hoogte te blijven van de allerlaatste trends. 

Wim en Kristel volgen opleidingen bij Puur Ondernemen en Carl Vandevelde.

Conclusie
We zijn ervan overtuigd en gemotiveerd dat de investering in opleidingen van onze medewerkers een belangrijke factor is in ons succes. We zullen dan ook in de toekomst blijven investeren in de ontwikkeling van onze medewerkers, zodat we onze klanten de best mogelijke service kunnen blijven bieden.

Evonity,Wallbox,Zaptec,laadpalen,training,opleiding,DGS,service,installatie,laadstation,elektrisch,energie

En last but not least, alsof al die opleidingen nog niet genoeg zijn, zijn we volop bezig met een nieuw hedendaagser logo te ontwerpen, nieuwe website die meer up-to-date is, …  Dus houdt onze website en social media maar goed in de gaten de komende weken en ook jullie mailbox want er gaan geregeld nieuwsbrieven verstuurd worden.  Jullie hebben recent misschien al onze nieuwbrief ivm laadpalen gezien ?  De volgende komen er binnenkort aan… 

Alles in dienst om jou als klant een zo goed mogelijke klantenservice te kunnen garanderen.

En psssstttt : rond de zomer hebben we nog groot nieuws, maar  niet alles in 1x, alles stap per stap …

Wordt vervolgd : volg ons op zeker op Facebook, Instagram, Linkedin